Finestre e porte con vetro termoisolante

Windows and doors with double glazing

Ferestre si usi cu geam termopan

1. ANUNT ACHIZITIE/ ACTIVE CORPORALE

3. ANUNT ACHIZITIE/ ACTIVE CORPORALE

4. ANUNT ACHIZITIE/ ACTIVE CORPORALE

5. ANUNT ACHIZITIE/ ACTIVE CORPORALE

REZULTAT PROCEDURA ACHIZITIE

2. ANUNT ACHIZITIE/ ACTIVE CORPORALE

X

1. INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL

Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.

Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj

Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.

Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator

Tel:  0754.888.111

Email: florin.tataru@plasttechnik.com

 

2. INFORMATII PRIVIND PROIECTUL

S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “Utilaj de laminat profile“ pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.

 

3. PROCEDURA APLICATA

Atribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.

Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.

 

 

4. OBIECTUL CONTRACTULUI

Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona active corporale: “Utilaj de laminat profile“  ce vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Ca urmare, sunteti invitati sa depuneti oferta dumneavoastra si datele dumneavoastra de identificare pentru echipamentele solicitate. Oferta trebuie sa respecte cerintele minimale solicitate (sau echivalente) prin Documentatia de ofertare si Specificatiile Tehnice.

 

5. VALOAREA ESTIMATA

Valoarea estimata a achizitiei este de: 727.523,60 lei (fara TVA) echivalentul a 148.000 Euro, la cursul BNR valabil in data de 8 Martie  2023, 1 Euro = 4,9157 Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat.

6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI

In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelui. Termen de livrare maxim 30 Iulie 2023, de la comanda  ferma.

 

6. DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI

In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Termen de livrare maxim 10 luni, de la comanda  ferma.

 

7.PREZENTAREA OFERTELOR

Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului.  Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.

 

8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR

Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 20 Martie 2023

ora 16.00 a.m. ora Romaniei.

 

9.INFORMATII SUPLIMENTARE

Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la punctul de lucru al solicitantului sau la urmatoarele date de contact:  Persoana de contact: Tataru Florin

Email: florin.tataru@plasttechnik.com

 

1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANT

Applicant Name: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.

Registered office: Cluj-Napoca Municipality, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Cluj Country.

Implementation location: Turda, Municipality, 71 Clujului street, Cluj Country .

Contact person: Tataru Florin – Administrator

Tel: 0754. 888.111

Email: florin.tataru@plasttechnik.com

 

2.PROJECT INFORMATION

S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intends to purchase the equipment “Profile laminating machine ” for the implementation of the project „Extension of hall“, financed by the state aid scheme regulated by H.G. no. 807/2014.

 

3.PROCEDURE APPLIED

The aword of the supply contract will be made according to the internal procedure of SC PLAST TECHNIK S.R.L.

The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.

 

4.OBJECT OF THE CONTRCAT

In order to achieve the objectives of the financed project, we will acquire tangible assets: “Profile laminating machine” which will ensure all the conditions for carrying out the activity at optimal parameters and in conditions of high efficiency. As a result, you are invited to submit your offer and your identification data for the requested equipment. The offer must comply with the minimum requirements required (or equivalent) throught the Offer Documentation and Technical Specifications.

 

5.ESTIMATED VALUE

The estimates value of the acquisition is: 727523.60  lei (excluding VAT), the equivalent of  148.000 Euro, at the NBR exchange rate valid on  8 March, 2023 (1 Euro= 1 Euro = 4.9157 lei).  The agreed price is fixed and can not longer be adjusted.

 

6.EQUIPMENT DELIVERY DATE Following the aword of the contract, a supply contract will be signed which will stipulate the delivery date of the equipment. Maximum delivery date July 30, 2023, from the firm order.

 

7.PRESENTATION OF OFFERS

The documentation that must be taken into account by the potential bidders for the realization of the offer can be requested by e-mail  florin.tataru@plasttechnik.com or it can be picked up form the point of work of the applicant, respectively: Turda municipality, str. Clujului, no. 71, Cluj Country. The offers will be sent by post/courier in a sealed envelope to the applicant's workplace, or by personal submission to the applicant's workplace. The rest of the communications between the potential bidders and the applicant will be made in writing, by email.

8.DEADLINE FOR SUBMISSION OF OFFERS

The deadline for submission of tenders: March 20, 2023, 16 a.m.

Romania.

 

9.ADDITIONAL INFORMATION

Any additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s office or from the following contract data: Contact person: Tataru Florin

Email: florin.tataru@plasttechnik.com

 

INVITATIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE ACTIVE CORPORALE

“Utilaj de laminat profile“

INVITATION TO PARTICIPATE IN THE BODY ASSET PROCEDURE PROCEDURE

“Profile laminating machine ”

 

9.03.2023

Plast Technik  SRL | cod fiscal  RO 10056610  Reg Com  J12 / 2244 / 1997